از آنجا که استفاده از فضای اینترنت گسترش یافته، بسیاری از کسب و کارها تصمیم گرفتند که برای خود سایت راه‌اندازی کنند. اما اگر دقت داشته باشید، تمامی سایت‌های فعال موفق به جذب مخاطب نبوده‌اند. زیرا طراحی سایت اصولی را رعایت نکرده‌اند. بدین ترتیب تجربه کاربری خوبی برای مشتریانش قرار نخواهد داد. به همین دلیل کسب و کارها مشتریان خود را از دست می‌دهند. بنابراین مهم است که یک طراحی سایت با استانداردهای روز انجام شود. همچنین قیمت طراحی سایت نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد و به طراح سایتی مراجعه کرد که یک سایت حرفه‌ای با قیمت مقرون به صرفه راه‌اندازی کند. در ادامه این مطلب قصد داریم درباره تعرفه طراحی سایت نکاتی را به شما بگوییم.

قیمت طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

قیمت طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی از 10 تا 150 میلیون تومان متفاوت است. این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال، اگر شما طراحی اختصاصی بخواهید، به‌طوری‌که سایت از اول کد نویسی شده باشد، هزینه بیشتری نسبت به طراحی سایت وردپرس دارد. پروسه وب دیزاین کیفی است. زیرا تیم حرفه‌ای که بر روی آن کار می‌کنند، بسیار حرفه‌ای بوده و شما یک نتیجه با کیفیت خواهید داشت. از طرف دیگر پیشتیبانی سایت بسیار مهم است و به کیفیت آن می‌افزاید. به همین دلیل شخصی که برای شما طراحی سایت انجام می‌دهد، مهم است که بعد از اتمام آن، پشتیبانی سایتتان را به عهده بگیرد. پشتیبانی سایت یکی از فاکتورهایی است که هر طراح سایتی باید داشته باشد.
ما با 6 سال سابقه فعالیت در امر طراحی سایت، منصفانه‌ترین تعرفه را دارد.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

از آنجا که طراحی سایت کار کیفی است، قیمت طراحی سایت بسیار متفاوت خواهد بود. برای اینکه به این موضوع پی ببرید، باید از نزدیک پروسه طراحی وب سایت را از ابتدا تا آخر مشاهده کنید. بدین ترتیب متوجه می‌شوید که طبق فاکتورهای خاصی تعرفه طراحی سایت تعیین می‌شود. ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چه مواردی بر روی هزینه وب دیزان تاثیر می‌گذارد؟

وقتی یک شخص برای سفارش طراحی سایت با ما تماس می‌گیرد، در صورتی‌که متوجه شود طراحی سایت برای رشد کسب و کارش چه کارکردی دارد، یک جلسه حضوری با او خواهیم گذاشت.

قیمت طراحی سایت چند است

در این جلسه با پرسش‌هایی که از او می‌پرسیم، یک فرمی را تشکیل می‌دهد که به آن فرم نیازسنجی گفته می‌شود. در نهایت، با استفاده از این فرم، یک سایتی متناسب با خواسته کارفرما طراحی خواهیم کرد. این نیاز سنجی به ما کمک می‌کند تا متوجه شویم که کارفرما دقیقا چه چیزی می‌خواهد و مطابق با خواسته‌های وی سایتی زیبا و کاربرپسند طراحی کنیم. بنابراین طبق امکاناتی که مشتری از ما می‌خواهد، هزینه وب دیزاین متفاوت خواهد بود.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیر می‌گذارد، میزان تخصصی بودن آن است. طبق نوع طراحی و نیاز مشتری، دسته بندی سایت مشخص می‌شود. که در نهایت سایتتان در دو دسته زیر قرار خواهد گرفت:

  • نیمه اختصاصی
  • اختصاصی

قیمت هر یک از این دسته‌ها، طبق ویژگی‌هایی که دارند، تعیین می‌شود. طبق نوع کارکرد، سایت به چند دسته تقسیم می‌شود که شامل طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت وکالت است. هر کدام از این دسته‌ها ویژگی‌های خود را داشته و هزینه متفاوتی دارند. طبق نیاز کاربر طراحی سایت به دو صورت طراحی سایت وردپرس و اختصاصی تقسیم بندی می‎شود. خدمات طراحی انواع سایت توسط ما با وردپرس انجام میشود. زیرا هم مقرون به صرفه است و هم تمامی امکاناتی را که می‌خواهید را می‌توانید در آن داشته باشید.

تعرفه وب دیزاین وردپرس

قیمت طراحی سایت وردپرس نسبت به سایت اختصاصی بسیار پایین‌تر است. از آنجا که در طراحی سایت وردپرس، استانداردهای پیش فرض وجود دارد و امکانات و آپشن‌های بسیار کارآمدتری برای پاسخگویی به مشتریان در آن قرار دارد. شما با این سیستم مدیریت محتوا می‌توانید انواع سایت‌ها اعم از شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، وکالت و غیره را داشته باشید. بدون اینکه نیاز باشد یک خط کد بنویسید.

چنانچه برای سایت فروشگاهی خود به تجزیه و تحلیل داده‌ها نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را کدنویسی کنید. بنابراین امکان نوشتن کد بر روی سایت‌های وردپرسی وجود دارد. برای مشاوره در امر وب دیزاین با ما تماس بگیرید.